19 júna, 2015

great hopes.

usmievam sa pri pohľade na stenu. dávno som nezažila takýto pocit pokoja ako teraz. akoby všetko zo mňa vyletelo, ostalo len moje telo a duša krištáľovo čistá. nevnímam krik okolo mňa, nikdy som asi nebola vďačnejšia za existenciu obyčajných sluchátok (takže díky vynálezcovi, nech to bol ktokoľvek). a kabátu. akosi sa začínam namotávať na československú hudbu. možno kvôli minulej sobote.

turiec fest 2015. najlepšia hudobná akcia v mojom živote. síce to trvalo len jeden deň, necelý, ale stačilo to na úžasné zážitky. prespávala som u best, keďže ona býva len niekoľko ulíc od miesta, kde sa festival konal. tým pádom sme tam síce neboli celý čas - chodili sme na koncerty, ako nám to vyhovovalo. spomedzi všetkého sme si najviac užili kabát revival, heľenine oči a inekafe. prvýkrát som bola na niečom takomto. doteraz len také random kapely, ktoré boli oproti tomuto len dobré. keď sme sa vrátili v noci k best domov, mala som úplne vyvrieskané hrdlo, zdrevenené nohy a ledva som chodila rovno (a to som ani nič nepila!). počuť teraz už jedny z mojich najobľúbenejších kapiel naživo bolo neuveriteľné. a rovnako neuveriteľný bol fakt, že som sa dostala počas posledného koncertu - inekafe - do poga. ja, čo ma ledva od zeme vidno, som zrazu lietala medzi dvojmetrovými rockermi, punkermi a neviem kým všetkým. nie že by to nebolo desivé (preto som sa tam nezdržala tak dlho, ako by som chcela), ale waa.. nemám slov. 

koncoročný výlet, chatovica. hneď teraz, v prváku nás triedna vzala na úplnú samotku niekde pri revúcej. a vôbec nám to nevadilo. všetko bolo na nás. varenie vyzeralo veľmi vtipne, podarilo sa nám kadečo (napríklad zvarená guča cesta aka robili sme špagety). umývanie vlasov a zubov v horskom potoku ešte vtipnejšie. hrali sme sa na veveričky aka zlaňovanie 11 metrov zo stromu (znie to v pohode, ale keďže sme čosi takéto robili prvýkrát..tam hore mi nebolo všetko jedno). spoločné podkrovie - trištvrte triedy sme spali v jednej miestnosti v spacákoch, na matracoch a posteliach. rozhovory do noci. nevydarený východ slnka aka keď sa zobudíte o štvrtej ráno ako nad vami spolužiačka s mucholapkou zabíja pavúky. celodenná vatra (smrdela som ako dlhoročný kuřák). osemhodinová cesta namiesto päť. takto by som mohla pokračovať ešte dlho. bolo úžasne. najlepší výlet, aký som kedy zažila. 

celý tento týždeň bol akýsi najlepší. dúfam, že aj celé leto bude takéto, lebo začína dokonale. a snáď aj vy sa máte minimálne tak dobre ako ja.

7 komentárov:

  1. umývanie vlasov a zubov v potoku top! takéto zážitky si človek najviac zapamätá, nech je celé tvoje leto úžasné :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Waaa.... hneď by som šla na takéto koncerty.. bola som len raz.. na Polemic a Horkýže.. ale tiež som celý víkend mala problém s chodením. :-D Som sa čudovala, že mám vôbec hlas. :-D pretože som v živote toľko nekričala ako vtedy :-D
    včera som sa dozvedela, že HS a iné skupiny, tiež medzi nimi Inekafe budú mať nejakú narodeninovú akciu... len škoda, že tak ďaleko..
    Aa Revúca je hneď tu pri nás... si tiež odtiaľto? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som rada, že si posledné dni takto užívaš :) My sa chystáme na Nestville Open Day (dúfam, že sa to takto volá :D) a celkom sa teším, hoci slovenských interpretov počúvam len minimálne :) A také výlety sú super, my sme tiež mali čosi podobné v prvom ročníku, ale odvtedy nám to nejako nevychádza, čo ma dosť mrzí :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nikdy jsem o tom festaku neslysela, ale vypada to, že je super. já bych hrozně chtěla jít na inekafe, ale zatím ještě nebylo moc příležitost. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten pocit, keď si len tak sadneš na posteľ a čumíš na stenu a nemáš slov, buď od radosti a šťastia alebo od smútku. Poznám to v oboch prípadoch, až moc dobre. Kabát? Helenine oči? INEKAFE? Neznášam ťa, Julls! Nie, sranda. Len strašne ľúbim Inekafe, ale raz sa ich snáď dožijem tak, ako som sa dožila Kaliho. Googlim, čo znamená pogo. Už som sa k tomu dostala. Jej, ty si šťastko. Cítim z Teba tú šťastnú energiu ako zo mňa v piatok, vlastne v sobotu o pol 3 ráno. Bola som na Kalim, už 5x. A on je zlatíčko, pamätal si ma. Ty budeš mať iné zážitky a spomienky, som strašne šťastná, keď čítam tieto slová plné optimizmu a radosti. A usmievam sa od ucha k uchu. Som tak rada, že si si to užila a že celý tento týždeň bol podľa tvojej predstavy. Ja sa neviem dočkať, až v utorok si prídem pre to trápne vysvedčenie, v šatoch, v lodičkách, namalovaná a domov sa budem trepať s celými čiernymi očami, pretože už teraz cítim, že budem plakať. Posledný rok. Tak chápeš, veď si to už zažila, keďže si prváčka. Aj ja by som bola, keby mi zle roky nevychádzajú, ale tak čo, nepostrielam sa kvôli tomu.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tu pásku mám z Kik. :-)

    o tom fesťáku slyším poprvé, ale dobré vzpomínky jsou to nejlepší, co sis mohla odnést, tohle ti v dobrém závidím, já budu mít pracovní léto, a tak nemám moc vyhlídky na jakékoli fesťáky. ((

    OdpovedaťOdstrániť
  7. This particular tutorial is definitely a glance at just what exactly can have presented this Grinch a inner thoughts he been required to acquire Christmas time out of Who- ville. https://imgur.com/a/muDqOsc https://imgur.com/a/ueQJaDW https://imgur.com/a/eSoJCqa https://imgur.com/a/IgQUTCD https://imgur.com/a/SdpzpFn https://imgur.com/a/YpgngFV https://imgur.com/a/UqGOVHC

    OdpovedaťOdstrániť