01 júla, 2015

summer 2015 to-do list

k vytvoreniu samotného to-do listu ma inšpirovala ellelion. pôvodne som si ho zapísala len do svojho denníka, ale nakoniec - prečo sa oň s niekým nepodeliť a možno posunúť nejaké tipy čo robiť v lete aj ďalej? ja si budem svoje splnené položky odškrtávať hlavne do papierovej podoby, ale raz za čas ho zaktualizujem aj tu. tento zoznam obsahuje poväčšinou činnosti, ktoré nie sú takmer vôbec nákladné a dajú sa robiť kdekoľvek ste v hocijaký čas - odhliadnuc od pár, na ktoré potrebujete maximálne pekné počasie a prírodu. v niektorých bodoch sa vrátim do detských čias, kedy som takéto veci robila pravidelne, ale teraz sa do toho len tak hocikedy nepustím. myslím, že leto je práve o robení vecí, na ktoré inokedy nemáte príležitosť.

  • korčulovanie
  • výlet na bicykli
  • výlet na bicykli k mädokýšu
  • prespávačka 
  • fast & furious filmový maratón
  • dopozerať skins
  • začať pozerať teen wolf
  • začať pozerať glee
  • pozrieť si aspoň 1 horor (som neskutočný posero, ale ľudia mi dookola opakujú jeden a ten istý - sinister, ale možno zvládnem aj iný)
  • ísť na kúpalisko
  • ísť sa kúpať na jazierka
  • ísť do aquaparku
  • ísť na min. 2 koncerty
  • ísť na festival
  • skateboard so sesternicou
  • prehodiť aspoň pár slov s a. keďže sa k tomu vkuse nevieme dokopať
  • ísť na nákupy do žiliny
  • šnorchlovať 
  • plávať večer / v noci v mori
  • ochutnať dary mora
  • ísť von s väčšou partiou ľudí zo školy
  • opáliť sa
  • kúpiť si nové plavky
  • spraviť výhodný nákup v humane alebo inom sekáči
  • kúpiť si riflovú bundu / košeľu
  • pravidelne blogovať - či už navštevovať a komentovať blogy alebo písať články
  • kúpiť si novú pamäťovku
  • fotenie s b. - umelecké?
  • fotenie v chorvátsku
  • fotenie všeobecne hocikde hocikedy hocijako
  • kúpiť si cd / platňu nejakej dobrej kapely
  • kresliť ľudí
  • kúpiť si kaktusy
  • nejaké parties musia byť
  • ísť do céčka
  • ležať vonku a sledovať hviezdy
  • prečítať aspoň 10 kníh
  • usporiadať veci v šatníku
  • vytriediť veci, ktoré nosím a odpratať tie nenosené
  • zostať hore celú noc
  • nájsť si partnera na venček
  • spraviť si smoothie
  • spraviť si kyticu kvetov do vázy v izbe
  • stanovačka
  • prechádzka v noci
  • turistika
  • upiecť si koláčik - brownies, muffiny..
  • napísať konečne nejakú poriadnejšiu báseň
  • vidieť východ slnka
  • hrať frisbee
  • vyliezť na strom
  • tancovať
  • prechádzka v lese
  • znova pracovať vo photoshope
  • spraviť si novú profilovku na facebook, za ktorú sa nebudem hanbiť
  • hrať badminton a tenis
  • natočiť video v chorvátsku - zostrih z tohtoročnej dovolenky
  • napáliť si cdčka na rôzne nálady
  • dať si poriadnu jadranskú zmrzlinu
  • opekať a grilovať
  • ísť do divadla
  • ísť do kina
  • urobiť si palacinky s nutellou a ovocím
  • (pokúsiť sa) hrať na klavír
  • vypočuť si albumy od the beatles, pink floyd, led zeppelin, bon jovi, the 1975, our last night atď.
  • výlet vlakom
  • nazbierať kvety na lúky a spraviť si z nich kyticu
  • ísť do našej doliny a nechať tam v jazierku plávať nášho psa
  • ísť na jarmok
  • zbierať mušle
  • piknik na lúke
  • písať reasons to smile ej kej ej čo ma každý deň potešilo
  • objednať si domov pizzu
  • urobiť si šalát
  • urobiť si cestoviny
  • kúpať sa v bazéne na záhrade
  • chodiť venčiť psa minimálne každý druhý deň, ak nie každý
  • spraviť sériu fotiek s mojimi dievčatami, ktorú by nikdy nikto nemal vidieť, lebo by mohol pochybovať o našom psychickom zdraví
  • dni bez notebooku a sociálnych sietí

11 komentárov:

  1. Paráda.... možno si pár bodov tiež ukradnem a pridám do zoznamu vecí, ktoré by som chcela zažiť s priateľom cez leto :-) napr. prebdiež celú noc, vidieť východ slnka.. aj keď raz sme tak už boli von, keď sme spolu začali riešiť, ale vtedy to bolo iné ... :-)
    a nejaký čas som si aj ja písala čo ma každý deń potešilo, len ako vždy, mne to vydrží asi tak dva týždne a potom na to zabudnem..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Asi ani nebudem vymenovávať, čo všetko by som chcela spraviť aj ja... ale asi fakt všetko! mám podobný to-do list a nech budem robiť čokoľvek, chcem si to všetko nafotiť a natočiť, aby som potom z celého leta mohla spraviť taký zostrih/videoklip a mala by som tam uložené všetky spomienky na toto leto. no a práve mi napadol ešte jeden projekt, ktorý skúsim urobiť. :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý to do list. :-) Nech ti všetko z toho výnde :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni, toho je :D Tak snad ti to všechno vyjde :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow, tak toho je dost! asi bych si taky měla něco vytvořit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tyjo, toho je dost :) kdybych to sepsala já, tak toho je asi polovina, ale já to všechno vždycky zapomenu a pamatuju si to tak napřeskáčku, že bych sepsala tak 5 :DD ať se ti všechno splní :3
    Silluety,- silluety.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super zoznam! Tiež som si nedávno spísala jeden taký Summer bucket list, konkrétne 57 vecí, ktoré chcem počas leta stihnúť. A je to úžasný nápad, pretože sa vďaka nemu nikdy nenudím :) Inak veľmi pekný článok.

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak to je poradnej list :) Budu drzet palce, aby jsi vse stihla :)

    xxx

    www.curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Takýto zoznam mám napísaný aj ja, až na to, že ten "letný" má bodov len 13 a ten ktorý začne po lete má bodov 50 :D .. fast & furious filmový maratón, ha inak na toto sa ja už dosť dlho chystám, ale sedmičku som videla už asi 4krát :D :D. Fakt by si mala začať pozerať teen wolf. Ja mám 22 a horor som videla len raz a aj to nie celý a doteraz mám z toho nočné mory (odvtedy neznášam sovy). Ha, ja by som tiež šla na nejaký festival ale čo ja viem, stále mám nad tým otáznik. Ale koncerty mám rada, dokonca rozmýšľam že v októbri pôjdem na nickelback. Nejaké parties, no bez nich a bez stanovačky/opekačky by nebolo leto. Hm aj desať kníh cez leto v pohode človek prečíta, ale jedine ked sa odfajčí minimimálne na dva týždne do nejakej divočiny :D ako ja. Veľa bodov je takých čo sa aj so mnou ako tak všeobecne zhodujú že chcem spraviť aleebo som kedysi ich tiež mala v zozname toho čo chcem dosiahnuť :D. Napríklad to zostať hore celú noc, to si pamätám z minuloročného zoznamu, ale už som asi príliš stará na ponocovanie :D.ˇA že hrať na klavír :D .. mhm ja som sa o to pokusila, že ved poznám noty už a vybral som si pesničku od skylar grey- i will tuším (z rychle a zbesile lebo sa mi strašne zafixovala ta pesnička, nadherná je) a viem tote 4 opakujuce tony v refrene :D :D pokrok :D :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Taky jsem si udělala seznam na léto. Narozdíl od tebe tam mám jen jeden bod: Přežít. Po přečtení toho tvého bych to měla asi přehodnotit. Léto asi nemusí bejt tak hrozný, jak si myslím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. snáď sa nenahneváš, keď sa tebou inšpirujem a aj ja si niečo také spravím :) .

    OdpovedaťOdstrániť