09 júla, 2015

20 deep ass questions

 1. what is more difficult for you, looking into someone's eyes when you are telling someone how you feel, or looking into someone's eyes when they are telling you how they feel? asi to prvé. ináč som si všimla, že málokedy dodržiavam očný kontakt, keď sa s niekým rozprávam. viem, je dôležitý, ale väčšinou mi je strašne nepríjemné pozerať sa vkuse niekomu do očí.

2. think of the last time you were really angry. why were you angry? do you feel the same way? hnevala som sa na rodičov. že strácajú nádej. že nie sú aspoň o trochu viac optimistickí. a stále sa hnevám. aj keď ich zčasti chápem.

3. you are on a flight from honolulu to chicago non-stop. there is a fire in the back of the plane. you have enough time to make one phone call. who do you call? what do you tell them? volala by som mame. alebo ocinovi. povedala im, že ich mám rada a že ma mrzí všetko zlé, čo som im kedy spravila.

4. you are at the doctor’s office and he has just informed you that you have approximately one month to live. do you tell anyone/everyone you are going to die? what do you do with your remaining days? would you be afraid? o tom sa mi náhodou minule sníval sen. mala som niekoľko týždňov života. povedala som o tom best a samozrejme rodine. potom som si išla doslova užiť posledné dni s ľuďmi, s ktorými som to nikdy predtým neskúsila. snažila by som sa splniť všetky svoje sny. nech by ma to stálo čokoľvek.

5. you can have one of the following two things. which do you choose? why? love and trust. neviem, ako si mám vyberať medzi vierou a láskou. aká je láska bez dôverovania si a viery? a samotná viera by mi bola načo? je to takmer nemožné. ale asi by som si vybrala lásku. nedokážem si predstaviť život bez lásky.

6. you are walking down the street on your way to work. there is a dog drowning in the canal on the side of the street. your boss has told you if you are late even once more, you are fired. do you take the time to save the dog's life? why or why not? milujem zvieratá, takže je jasné, čo by som si vybrala. prácu by som nejak vyriešila potom. život je proste život.

7. would you rather be hurt by the one you trust the most or the one you love the most? pomaly začínam ľutovať, že som sa pustila do týchto otázok.

8. your best friend confesses that he/she has feelings for you more than just friendship. he/she is falling in love with you. what do you (or did you) do/say? pravdepodobne by som sa chcela tváriť normálne, nejak mu to vyhovoriť, ale neviem, aký by bol konečný výsledok. ja osobne sa dokážem veľmi ľahko nechať namotať a to s týmto celkom súvisí. bolo by mi však ľúto toho kamarátstva, lebo by som vedela, že už to nie je také ako predtým.

9. are you the kind of friend that you would want to have as a friend? hmm, ťažko povedať. niekedy, keď si samú seba predstavím, čo vlastne robím, si uvedomujem, že som celkom mimo. trepem hlúposti, ničomu nechápem, neviem nájsť riešenie. ale zas snažím sa vyhýbať hádkam ako sa len dá, aj za cenu ustúpenia, čo by som vedela využiť, muhaha. takže je to tak pol na pol.

10. does love = sex? sex k láske patrí, ale nemyslím si, že by medzi tým malo byť =.

11. your boss tells your coworker that they have to let them go because of work shortage, and they are the newest employee. you have been there much longer. your coworker has a family to support and no other means of income. do you go to your boss and offer to leave the company? why or why not? podľa toho, či ja mám nejaký ďalší príjem alebo nie. áno, je fajn byť nesebecký a vzdať sa istých vecí v prospech iných, ale je rozdiel medzi tým a robením sprostostí. číže podľa okolností.

12. what would be (or what was) harder for you to tell a member of the opposite/same sex, you love them or that you do not love them back? myslím, že to druhé. pretože to, že niekoho milujem, sa dá aj ukázať.

13. what do you think would be the hardest thing for you to give up? why would it be hard to lose? nechcela by som stratiť veľa vecí. ale hlavne ľudí okolo mňa, na ktorých mi záleží (niekedy aj viac než by malo). ja viem, klišé odpoveď, ale nič iné ma momentálne nenapadá.

14. excluding romantic love, when was the last time you told someone you loved them. who were they to you? moja best mala nedávno dosť nanič obdobie, vtedy som jej povedala, že ju kopa ľudí okolo nej - vrátane mňa - má rado. takže asi vtedy.

15. if there was one moment and one time in the last month what would you change and why? vyhla by som sa jednej hádke s človekom, s ktorý by som sa za iných podmienok vážne nepohádala.

16. would you give a homeless person cpr if they were dying? why or why not? (cpr = prvá pomoc) myslím, že by som dala. v takých situáciách by sa nemalo hľadieť na to, čo je to za človeka. 

17.you are holding onto your grandmother’s hand and the hand of a newborn that you do not know as they hang over the edge of a cliff. you have to let one go to save the other. who do you let fall to their death? what was your rationale for making the decision? sakra. neviem. pre starkú by som spravila čokoľvek, ale po ňu by si smrť mohla prísť hoci aj na druhý deň. a malé dieťa má celý život pred sebou. fakt by som nemohla zachrániť obe?

18. are you old fashioned? páčia sa mi old fashioned veci, ale nepreferujem ich. ak sa to berie ako oblečenie a nábytok, odpoveď je jasné nie.

19.which would you choose, true love with a guarantee of a broken heart, or never loved at all? why? zlomené srdce. viem, že si tú bolesť v tejto chvíli ani nedokážem predstaviť, ale tie momenty predtým, keby som bola šťastná.. a navyše život bez akejkoľvek lásky? aký to má potom význam?

20.if you could do anything or wish anything, what would it be? vyriešiť si všetky vzťahy aj nevzťahy v živote. a nemám na mysli len tie s chlapmi (hahaha keby nejaké reálne boli). proste si všetko upratať, aby som mala jasno čo robiť ďalej. a pohnúť sa z tohto miesta, na ktorom som uväznená už dosť dlho. konkrétnejšie rok a pol. 

6 komentárov:

  1. Sama som si skúšala odpovedať na otázky ešte pred tým, než som prečítala tvoju odpoveď, ale pri niektorých som sa musela fakt pozastaviť (lebo ani ja neviem, koho by som pustila z útesu). Ale dosť vecí máme spoločných :)
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jednotka - the same. Trojka, ja by som volala rodičom, že ich ľubim, nech to odkažu aj starým rodičom, že ich ľubim a .. medzitym by som napisala kučeravemu smsku že ho lubim tiež :D ná! štyrka ma úplne zabila, celé zle. 5 je velmi blba otazka. Ach bože takto na noc tieto otazky si čitať a rozmyšľať nad odpovedami :D. Ako neviem či by som toto si ja dala do članku lebo niektore otazky mi pridu dosť blbé ..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uf.. na začiatku, keď som zbadala, že polovica čláánku bude v angličtine, tak som sa zľakla..ale nakoniec som otázkam celkom rozumela a teda fakt nad niektorými by som sa musela proiane zamyslieť, čo by som na ne odpovedala. Ale s väčšinou sa určite zhodneme a v niektorých situáciach keby sme sa ocitli, tak by sme možno ináč premýšľali v tej rýchlosti. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V niektorých otázkach som sa ja sama pozastavila a určite by som na ne nevedela normálne odpovedať, pretože ja som ... neskutočne nerozhodná a tieto otázky sú ozaj deep ešte aj na mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už tu na to koukám přes hodinu a pořád nějak úplně nevím. Z některých těch otázek jsem maličko v depresi. Ale jenom maličko.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V plno věcích jsme se shodly. Když se na to tak dívám, tyto otázky nejsou vůbec lehké na odpověď...
    Moc moc děkuju :-) Tato manikůra mi vydrží typuju tak 4-5 dní. Ty laky jsou relativně nové, takže by měly nějákou dobu vydržet. Každý den zapíjím vitamíny, které jsou na nehty a zároveň i na vlasy. Pomáhá to ke zpevnění a tak :-) Nikdy jsem o nehty moc nepečovala, až v poslední době si dávám hodně záležet :-)

    OdpovedaťOdstrániť