07 marca, 2015

say my name, cry me a river.

naposledy som sa tu ozvala..dosť dávno. odvtedy sa udialo niekoľko vecí, ktoré by som chcela spomenúť v článku a keďže sú každá úplne o inom, rozhodla som sa spísať to do bodov. takýto journal mi vyhovuje, pravdepodobne sa tu objaví častejšie. 
  • minulý týždeň som mala dva dni voľno, keďže som bola prechladnutá. navyše polovica triedy chýbala (buď normálne alebo kvôli výletu do nyc), tak načo tam ísť?
  • stretla som ho. a konečne si ma všimol aj on. je naozaj divné, čo so mnou dokáže spraviť jedno jediné stretnutie (vlastne..dve stretnutia. uhm, dva dni po sebe. usmievam sa).
  • pred niekoľkými týždňami som si kúpila diár. pôvodne som chcela využívať aplikáciu diaro, lenže nič nie je nad ten klasický so sovičkovou potlačou (little bit obsessed with owls).
  • každý deň si doňho snažím zapísať niečo, čo ma potešilo alebo donútilo usmiať sa. keď si nájdem čas, prepíšem to na malé papieriky a vhodím do jednej krabičky. 
  • učiteľ sa ma na umení a kultúre pýtal, koho koncert by som chcela zažiť. odpovedala som, že by som chcela byť na nirvane a následne sa dozvedela, aké je pre mňa vhodné počúvať 27-ročného zhúlenca vrieskajúceho o beznádejnom svete v jeho punkovej hudbe. milujem zakomplexovaných ľudí, ktorý vôbec nevedia.
  • prečítala som úžasnú knihu we were liars. vrelo odporúčam. nenechajte sa zmiasť prvým dojmom, síce sa hrá na čosi letno-romanticko-nevinné, ale v skutočnosti je úplne iná.
  • objavila som čaro antikvariátov. hľadala som najprv po internete a našla som pár dielov dokonalých game of thrones len po 4-6€ / diel po anglicky. už som ich vkladala do košíka, keď ma napadlo skontrolovať si tú angličtinu, ktorá je vraj brutálna - a naozaj je. nakoniec ma od nákupu odradila, možno po nich siahnem neskôr. tak či tak, v najbližších dňoch mám v pláne poobzerať sa po meste a pohľadať nejaké tie antikvariáty.
  • zajtra ideme poslednýkrát v sezóne lyžovať, vážne sa teším, lebo už potrebujem aspoň na chvíľu kdesi vypadnúť (a cítiť ten pocit voľnosti, keď sa rútim dole svahom aach). posledné dva týždne som skoro stále bola len v škole a doma, čo ma už štve.
  • začala som čítať poviedky na wattpade a milujem to tam, lebo niektoré sa vyrovnajú normálnym knihám. ak to tam náhodou niekto poznáte, potešilo by ma, keby ste mi dali nejaké tipy!
  • naplno som prepadla tumblr, nielen že tam reblogujem obrázky, ale posledných pár dní sa tam aj vypisujem. nie je to ako blog, skôr len keď ma čosi napadne, tak to tam zapíšem. zvyčajne mi pomôže vypísať sa len na pár riadkov, ktoré by tu, na blogu, tvorili len zbytočné, kratučké články.

3 komentáre:

  1. Ja mám diár s líškami a stále sa ho neviem nabažiť :D Milujem ho a to ma núti si doň stále čosi zapisovať :) Avšak i ja si zapisujem z každého dňa maličkosti, ktoré si ten deň spríjemnili a ktoré by som si chcela zapamätať, no to zase do mobilu. Tam je mi to o čosi pohodlnejšie, ale už mám veci z januára a februára i v "papierovej forme" :D A je to úžasná vec :)
    Huh, wattpad. Milujem ho, lebo niektoré príbehy sú úžasné, ale potom to vždy dopadne tak ako minulú noc, kedy som bola hore do druhej a štyri hodiny som čítala už-ani-neviem-ako-sa-to-volalo namiesto toho, aby som konečne dočítala Jozefa Maka na literatúru :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ach jaj, diáre sú moja vec! <3 mám tiež ten s líškami ako bee a je úplne top, recyklovaný dokonalý <3
    juuuuulls pšššt. o we were liars sa predsa hovorí "read it. and if anyone asks you how it ends, just lie." :D :D preto som spravila takú krásnu recenziu aby ste mali šoky 3:) wattpad je život <3 pozri si môj reading list a pod, mám tam fajn veci :D ach jaj. tumblr tumblr tumblr. chýbajú mi tie časy keď som mala 125 followerov ktorí sa so mnou bavili dosť dlho. :D teraz som to vzdala. :D
    penfrienda si inak nájdeš ľahko, strašne veľa stránok o tom je :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Toľko k učiteľom teda. Mali by to byť ľudia, čo podporujú naše názory, učia nás, aby sme sa za ne nehanbili a nakoniec nás oni za to odcudzujú. To si netreba všímať oni proste nevedia - presne ako si to napísala!
    Moja mamka si taktiež kúpila v antikvariáte knihu za 1 euro a miluje ju, lebo ju vraj už dávno zháňala a nikde ju nevedela nájsť, pretože je už staršia. Asi sa tam pozriem aj ja:)
    Wattpad je závislosť, raz sa tam dostanem a strávim tam doslova hodiny! Ja prevažne čítam poviedky s 1d, čo ty asi nebudeš veľmi chcieť, ale určite ti odporúčam Mailboy - je to taká oddychovka ale fakt je to skvelé a ešte Noah and Leigh, čo je taktiež taká kratšia oddychovka, ale má to svoje čaro:))

    OdpovedaťOdstrániť