15 februára, 2015

i may be ugly but at least my music taste is perfect bye.

už dlhšie som chcela nakresliť niečo, čo by obsahovalo logá kapiel, ktoré počúvam, ale nikdy som sa k tomu sama nedokopala. na poslednej polročnej hodine umenia a kultúry nám však učiteľ zadal do (upraveného) obrysu vlastnej hlavy nakresliť niečo, čo každého z nás nejak vystihuje, prípadne aký obraz v hlave máme a ako to tam vyzerá. vtedy som si spomenula na môj plán a keď mi to benjamin (učí nás ukl) schválil, dala som sa do práce. na dvojhodinovke som to nestihla dokončiť, ale na ďalší týždeň som to mala doma hotové. trošku som si to zle naplánovala a nevyšli mi tam všetky logá, takže niektoré skupiny som tam len pripísala na vyplnenie voľného priestoru. 

tento jeden obrázok fakt vystihuje moju hlavu a benjaminovo zadanie som myslím že splnila. okrem slovenských kapiel (inekafe, smola a hrušky, the paranoid a slobodná európa) je tam väčšina, ktoré počúvam. niektoré menej, iné viac, každopádne každá jedna z nich je úžasná.

7 komentárov:

  1. Ja som nedávno robila niečo takéto na zošit z matiky. :3
    Tiež sa mi tam nevošli všetky logá . . by som musela mať aspoň desať zošitov :D

    http://instagram.com/p/y2JOXuyk8k/?modal=true&ref=badge

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to krásne, julls, velice sa ti to podarilo - a je úžasné, ako si za ten čas zmenila hudobný vkus :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. akožee wow, toto by som si vedela predstaviť vo väčších rozmeroch a normálne by som si to dala na stenu, je to úplne úžasné a sú tam všetky moje obľúbené kapely! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono to je nakreslené na veľkom, a2 výkrese, len som to musela odfotiť trochu z diaľky, aby sa mi to zmestilo. keby bolo na mne, určite by som si to nejakým spôsobom vystavila v izbe, lenže moji rodičia nie sú práve nadšení z môjho hudobného vkusu a tak im ho nechcem nejak vystavovať na oči. :D

      Odstrániť
  4. Oh, to je úžasné! Taky jsme něco takového dělali, ale já už ani nevím, co jsem tam nakreslila... Každopádně to nebylo tak skvělé jako tohle tvoje. :) Škoda, že nikoho z těchto kapel neposlouchám. :/

    OdpovedaťOdstrániť