31 marca, 2015

i am whatever i am.

v sluchátkach mi hrá slobodná európa a hneď za ňou 2 chainz s wiz khalifa, pijem horúci zázvorový čaj a už pár dní trávim v posteli. znova ma chytilo nejaké prechladnutie - pomaly si začínam zvykať, že pred / počas každých prázdnin ma niečo dostihne. teraz mi to nechcené voľno nepadlo až tak dobre ako naposledy. modlím sa, aby som do štvrtka bola zdravá. na plátnach sa má totiž objaviť jeden z najočakávanejších filmov roka - rýchlo a zbesilo 7. nikdy doteraz som nebola na taký štýl, ale akosi ma niekoľko ľudí presvedčilo a tak trochu som tomu prepadla.

okay, nebudem sa tváriť, že v tom nemá prsty aj a. je jedným z dôvodom, prečo som si to pozrela a tiež prečo o dva dni musím byť fit a stáť v rade na lístky. síce nejdeme do kina spolu (s. ma prehovorila, nech idem s ňou a on má už tiež asi niekoho dohodnutého, sakra), ale aspoň by sme sa tam stretli a mohli konečne prehodiť pár slov, lebo zasratý snapchat a fotky a správy nie je to, o čom snívam. neviem sa pohnúť ďalej. proste mi to nejde, aj keď, damn, skúšam. keď mám konečne šancu, som chorá (proste lucky girl). asi tam pôjdem aj cez mŕtvoly, len sa musím poľudštiť, aby tam z môjho zjavu niekto náhodou nezinfarktoval.

tohtoročnú veľkú noc konečne nestrávim doma, takže sa vyhnem všetkým tým otravným chlapom a vode a smradeniu (pseudovoňavky) a v pondelok nebudem nadávať ako pohan. s maminou a so sestrou pôjdeme pozrieť ocina do bojníc, takže si úplne oddýchneme. ešte predtým mám ísť k s. plus plánujem ísť do mesta alebo len tak von s pár ľuďmi, takže tieto prázdniny vyzerajú celkom nádejne. snáď to vyjde a budú lepšie ako tie minulé a nepresedím ich celé doma. viem, že veci sú schopné skaziť sa v priebehu minúty, ale tak.. zostávam pozitívne naladená a pokúšam sa riadiť slovami stop dreaming, start living.

8 komentárov:

  1. Verím, že budeš čo najskôr zdravá a v pohode - hoci som o tom filme ešte akosi nepočula, dúfam, že ti tvoje plány vyjdu :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, píšu ti ohledně nové adresy mého blogu. Blog najdeš tady: https://zivotnenikrasny.wordpress.com/
    Jsem ráda, že ses ozvala. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zázvorový čaj ani nespomínaj, od pondelka ležím doma a stále som si ho nespravila lebo jediný zázvor u nás doma je hnilý alebo plesnivý alebo proste nevhodný na konzumáciu.
    čo sa rýchlo a zbesilo týka, ešte som ani jeden z tých filmov nevidela—nie som veľmi na tieto filmy s veľkými chlapmi a autami a výbuchmi, nič v zlom. mne sa skôr páčia romcomy a keď už mám pozerať akčňák tak musí byť vážne, vážne špeciálny. pff, pre mňa aj sherlock je akčňák, nie som veľký fanúšik krvákov a horrorov a spol.
    som rada že budeš takto akčne tráviť prázdniny. ja budem doma, a úprimne som rada. potrebujem sa pozbierať, oddýchnuť si (BINGE-WATCHOVAŤ KORRU pšššt) a taak. a zajtra do polnoci musím poslať esej s ktorou som ani nezačala. #prokrastinaciaforever

    presne tak, slnečné erupcie nás už neovládajú! :D je mi lepšie, dnes som si poplakala, ale to bolo skôr také relieved plakanie, mala som pocit akokeby mi odpadol megastický balvan zo srdca a tak, uvedomila som si nejaké veci ohľadom self-esteemu ktoré sa určite objavia v článku.
    taktak. ja rozmýšľam že sa na všetky tieto veci vykašlem a nebudem robiť veci za ostatných keď oni majú všetko v p. už od základky som vždycky všetko robila, organizovala, a som strašne unavená. tuto na strednej je to ešte horšie, lebo na základke mi nepičovali, proste spravili ako sme zorganizovali, no tuto na strednej majú tí ľudia vlastné názory a veľmi... nepríjemne ich vyjadrujú, kritizujú ma, ale sami na nič neprídu a nepomôžu.
    bohužiaľ nie, ale brala by som to. <3 ted som objavila sama a úplne to milujem. tí speakeri fakt vedia používať slová. (ako peeta, hah.) presne presne. (y) o všetkých týchto "relevantných problémoch" tam je kopa talkov a proste je to supr-dupr.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. great article, I really enjoy it ;)))) have a nice day :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zabudla som na Zoči Voči ... Keď som písala v mojom článku že nemám rada slovenské pesničky... :D
    Teší ma že máme podobný alebo rovnaký vkus. Ja rapové sračky nenávidím. Teda až na pár pesničiek ale to musí byť úplne super pesnička :D .
    Skoro sa uzdrav a nech ti vyjdu plány. Ja bohužiaľ budem pondelok doma ale myslím si že podľa toho aká je von zima tak sa voda nebude používať (sneh+dážď+mínusové teploty...veď je len apríl). Bojnice ? To je kúsok odomňa ☺.
    alexandra. - nobrainn.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Určitě se brzo uzdravíš ;) já myslím, že to nebude jenom přes prázdniny.. teď to mají všichni :D prostě obdobíčko no :D však se ani nedivím.. počasí je strašný x_x
    určitě jdi do kina i přes nemoc :3 bude to super ;) kdyžtak někoho zas nakazíš no :D

    silluety,-silluety.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Som síce na tvojom blogu prvýkrát, no asi sa stanem pravidelnou odberateľkou. už hneď na prvý pohľad ma tvoj blog fakt veľmi zaujal. Síce ešte sa musím zorientovať v tom, kto je a. a kto je s., ale dokážem si predstaviť. :)) (fakt na mňa asi nijaký blog nezapôsobil tak dobre ako tvoj) :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť