13 septembra, 2014

be happy, live free.


mám pocit, že veci sa čím ďalej, tým viac zlepšujú. alebo je to len mojou náladovosťou, že sa raz cítim otrasne (viď minulý článok) alebo som síce unavená, ale viac-menej šťastná? možno som vážne taký človek, že sa mi to zakaždým strieda, možno dnes som happy, relaxed a zajtra budem zas všetko vidieť čierno.. neviem. ale žijem pre moment - wohoaa, nové..motto? - a je mi faaajn. vážne moc.

idem na to od začiatku, keďže toto bude kvázi journal od posledného článku..

škola. celkom som sa tešila. ale veľa vecí som sa aj obávala. teraz zisťujem, že som sa možno nemala vôbec čoho báť. aj keď.. zvykla som si, že ak očakávam dobré veci a teším sa, naopak sa to vyvinie zle a ak sa zas ohľadom niečoho stresujem, nakoniec to je awesome. presne toto sa mi teraz stalo. 1.septembra som úplne vedela, koho by som rada videla v laviciach okolo mňa, komu by som sa najradšej nejako vyhla a dokonca mi bolo jasné, ktorú z dvoch učiteliek by som radšej mala za svoju triednu. bohužiaľ som si na všetko musela počkať až do štvrtku, lebo tak skvele máme zorganizovanú školu. hneď v prvý školský deň som písala nejaký..vstupný skúšobný test (áno, myslím to vážne), podľa ktorého nás potom údajne rozdelili, aby sme jedna trieda nebola plná vymetených a druhá šprtov. nejak som to zvládla, lebo mi to skôr pripomínalo nejaký psycho test, ako vedomostný, ale okay.. 

na mne samej mi príde strašne divné (okrem 51919289 ďalších vecí), že dopredu, ráno, doma som nervózna, že nedokážem zjesť ani blbé raňajky a keď nám učiteľka podáva zoznam študentov (joo, i'm student), som úplne kľudná, až taká flegmatická, že na všetko dlabem - veď nejako bolo, nejako bude.. 
okay, nejak som odbočila. takže nás rozdelili. ak by som veľmi chcela, dokázala by som v tom spraviť nejaké malé zmeny..ale veci nikdy nie sú dokonalé. dostala som sa medzi naozaj great ľudí, vlastne mám skoro všetko presne podľa mojich predstáv. v 1.ag (ešte aj názov triedy. vážne. to sú jeho iniciály. damn. spomeniem si naňho pred každou písomkou, keď budem na papier písať triedu. shitty) je najviac sranda, spolužiaci síce nie sú nejakí playboyi (potom by to bola spomínaná dokonalosť, ktorá neexistuje), ale to ani vo vedľajšej triede, takže mi nemá byť čo ľúto.. ale sú to tí najväčší pohoďáci z celého ročníka, jeden sa s ním dokonca pozná, je to v podstate spoluhráč, lenže o level (junior a nie kadet, ak mám byť konkrétna, aj keď pochybujem, že sa vo vodnom póle niekto takto vyzná) nižšie ako aďo, ale sú kamaráti. ďalej takí dvaja chalani, s ktorými proste nikdy nebude nuda - keď niekto niečo vymyslí, zorganizuje, whatever, isto v tom budú mať prsty aj oni.. bohužiaľ ich je dokopy len 6 (a dievčat spolu so mnou 18), ale tak..nejako prežijeme. baby sú tiež okay, až na niektoré primadony, ktoré sa proste nájdu všade. mám tam dokonca aj kamarátku a spolužiačku zo základky, s ktorou som chcela byť v triede - aj spolu sedíme -, jediné, čo mi najviac chýba, je tiež jedno giirl zo zš, ktorá sa dostala do vedľajšej triedy.. aby toho nebolo málo, dostala som aj tú triednu, ktorú som chcela (s tou druhou sme si totiž nejako navzájom nesadli), takže..
povedzte mi.. nemám šťastie? som si toho vedomá a proste..happy zo všetkého.

toľko k ľuďom, čo sa týka školy, je to ťažšie, ale nejako to zatiaľ zvládam, aj keď je to len začiatok a som si toho vedomá.. na rozvrh som najprv pozerala úplne, že wut? are you fckng serious?, lebo tak nezdá sa vám, v prváku mať 3× do týždňa vyučko do pol tretej, raz dokonca do pol štvrtej a iba v piatok do pol druhej? ááno, v ten najdlhší deň síce idem do školy o deviatej, namiesto o ôsmej, ale aj tak.. prvý týždeň som s takýmto rozvrhom už absolvovala, nie je to až také zlé, ale proste cítim, že som v škole oveľa dlhšie, mám o dosť menej voľného času a to učivo je tiež ťažké, aj keď čo si budem hovoriť, bilingválny gympel je bilingválny gympel. nemám ani žiadne mimoškolské aktivity, okrem zušky-výtvarnej vo štvrtok, viacej by som proste nezvládala. tento rok bude killing, ale o tom som vedela, takže teraz to už len nejako dať a neprepadnúť hneď na začiatku. držte mi palcee. 

aby celý článok nebol len o škole.. (vážne som napísala tri mega dlhé odstavce len o nej?!)
včera som bola prvýkrát von s jakubom. bola s nami aj bestie, joo, bez nej by to bolo zložitejšie a možno by to ani nevyšlo.. ak to mám zhrnúť, mohlo to byť aj lepšie aj horšie. zas nič extra som od prvého stretnutia nečakala, lebo predsa.. ak sa s niekým "poznáte" len cez facebook a najlepšiu kamarátku, neni to ideálne a niekedy aj trochu trápne, však.. nepoznám niekoho, kto by sa správal úplne, ale že úplne identicky rovnako na sociálnych sieťach / internete a v realite. vždy tam nejaký ten (možno aj malý, ale aj tak) rozdiel je, takže.. vy v podstate neviete do čoho idete. a tak som sa cítila aj dnes. nedopadlo to najhoršie, ale boli blbé chvíľky, bola sranda, bolo to nanič, bolo to okay.. ale kedy veci sú ideálne? nikdy. beriem to proste tak.. on je v pohode, presne takého som ho čakala, že bude, aj keď... pripadalo mi divné, že inokedy som medzi takmer cudzími ľuďmi tá najtichšia a teraz som bola ja tá ukecanejšia. možno to bolo len tým, že sme sa videli prvýkrát, neviem. každopádne teraz sa pravdepodobne všetci vídavať častejšie, lebo chodíme síce do rozličných škôl, ale v jednom meste.

neviem ako často sa tu teraz, počas školy, budú objavovať články, lebo gymko je úplne o inom ako základná. hlavným problémom je čas, prajem si, aby bol deň dlhší aspoň o tri hodiny. potom by som stíhala oveľa viac vecí, aj sa poriadne naučiť, aj nejako zrelaxovať a užiť si voľný čas. ak by tu teda dlhšie niečo nepribúdalo, nevykašľala som sa na celé blogovanie, len bu´d nemám náladu alebo čas písať články. budem sa snažiť najviac ako sa len dá. 

6 komentárov:

  1. Oh. Prvý komentár aj keď si to tu postla včera?! I can't believe that. Ok, ok, dvojník môj: na čo by som niečo postla na môj blog, keď mne by prakticky stačilo skopírovať ten tvoj *don't worry, nespravím to!*?! Očividne ťa teraz najviac zamestnáva škola a zvyšok ide bokom, pretože na to nie je čas a tak nemáš o čom inom písať. Ale stejnák si šťastná. A o to ide. Ak nemáš na nič iné čas než na nejakú úplnú hlúposť *nazývam školu hlúposťou, ya...*, tak proste nepremýšľaš nad tvojimi problémami a si šťastná.
    Super. Teším sa s tebou, že si šťastná.
    Ou 1.ag? AG??? To čo je za názov? Dobre. Ja na tom tak špatne nie som, že iniciálky, ale inicálka priezviska. 1.B. Proste dokonalosť sama o sebe. A k tomu všetko naokolo mi ho pripomína, každý mi ho pripomína... ba dokonca viac mi všetci pripomínajú, aj keď o ňom už nehovoria, čo je dosť podivne zaujímavé, ale akosi som takto radšej, pretože potom som sa cítila trápne.
    Pfúúúú! 6 chalanov a 18 dievčat? Vážne si môj dvojník... Ja mám 4 chlapcov a 27 dievčat. A to je ako dosť weird. Ale super, teším sa tak či tak. Nás rozdeľovali podľa jazykov. Nuž na gymple sa asi moc chalanov nedostáva očividne, pretože na prijímačkách bolo veľa veľa veľa chalanov a menej dievčat a z niečo cez 300 ľudí sa tam dostalo 17 chalanov a 75 dievčat. So... fantázia! A samozrejme žiadny chalan nešiel na fráninu. :D

    - The Breand|thebreand.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No dobre, vymazal sa mi celýýýý komentár :D Ajajajaj, daj mi silu, panebože...
    Nuž, je skvelé, že si do nového kolektívu pekne zapadla, že tam máte skvelých ľudí, a cítiš sa tam skvelo. Každé miesto je také dobré, aký dobrý sú tam ľudia (necitujem ja z filmu :D), takže sa v škole budeš vďaka ním isto cítiť príjemnejšie. No a čo, že chalani nie sú nejaký fešáci, dôležité je, že sa s nimi cítiš dobre, je s nimi haluz a rozumiete si. U nás je to nápodobne. Akurát hneď v prvom ročníku prepadli tí 'najkrajší' a tak v triede zostal len jediný pekný chalan z ich pôvodnej partie, ktorý sa s nami v triede až tak nebaví, len keď 'musí'. To je dokonalý príklad toho, aký môžu byť pekný chalani retardovaný. Aj keď, definuj pekný... Na stredných školách je veľa chlapcov v úzkych gatiach so šiltovkami. No na každej sa nájde nejaký ten špeciálny, však ? :) Nechcem byť zlá, ale na gympli aj tak nie je veľa pekných chalanov :D No nikdy nevieš, kedy sa niečo objaví.
    Ako vidím, Aďuľdo nejde z hlavy, však ? Niekedy sa divím, ako je možné byť prilepený na jedného človeka tak dlho, ale potom si spomeniem na seba, na kamarátku a na prípady, ktoré poznám z blogu. Chjo, čo jeden človek dokáže spôsobiť...
    Každopádne, ak ti je s tým chalanom dobre, tak to skús, ale ak si si vážne musela zobrať kamarátku (neber to za zlé, náhodou je to fakt dobre, aj ja som to robila) a cítila si niekedy s ním také tie trapné chvíľky, tak... Ja neviem, nie je dobré sa do toho nutiť. Ja som chodila takto vonku s jedným známim z detstva, a neskôr sa mi to až hnusilo. Keď je človek predsa len buchnutý do niekoho iného, ide to ťažko.
    Tie nálady poznám, je to normálne, veľa ľudí, pri prechode z jedného obdobia do druhého, odlišného, si toto prežíva.
    Nech sa v škole darí, Julls :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahooj, ďakujem za verné komentovanie, určite ťa z nejakého blogu poznám (a hlavne to tu čítam odkedy si mi napísala na starý blog ^^). Ďakujem ďakujem ďakujem za všetky pochvaly, som ohromne rada že sa to tam ešte niekomu páči. V Bostone chodím tento rok do školy ale pššt.

    V časti článku o pocitoch pred školou a v nej sa úplne spoznávam, netuším čo to je ale mám teóriu že predtým všetko over-analyzujeme ale keď sa to už deje nejak nemáme na výber tak na všetko kašleme? Je to zvláštne. Gratulujem k dobrej triede, keď nájdeš dobrých ľudí skoro nič iné ti netreba. To s tými ľuďmi ktorých poznáš len cez internet je buď alebo. Buď sú úplne super alebo úplní creepers.

    Veľa šťastia na bilingválnom, nenechaj sa odstrašiť keď to bude zozačiatku trochu zložité :)
    (A prepáč že môj komentár je taký rozhádzaný, o jednej ráno sa ťažko rozmýšľa a píše v súvislých vetách)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tady ty rozřazovací testy jsou strašný, je to takový ponižující pocit. Už jsi jednou na gymplu, tak co víc ještě chtějí?
    Máš ohromný štěstí a já jsem ráda, že se ti daří. :)
    Všechno zvládneš, neboj. To je ten první šok, co bych letos dala za to, kdybych měla jenom do půl třetí. (Tak jo, mám do tří, ale i ta půlhodina!!!)
    To je hezký, že ti to takhle vyšlo. Já si nedokážu představit, že bych se s někým znala jenom takhle trošku a šla s ním ven. Na druhou stranu, někde se začít musí, abys mohla říct, že ho znáš víc, že?
    Všichni teď mají strašně málo času na všechno. Podle mě to ani není o čase, ale o tom, jak ho využít. Nemyslím tím tebe, ale když vidím, jak moje dvě spolužačky tráví volnej čas a obě říkají, že nemají čas, přivádí mě to do zvláštní situace. Já jsem jedna z těch, co nic nestíhá, protože mám ve všem zmatek, ale rok co rok si říkám, že se to prostě zlepší. Třeba až budu ještě starší a ještě starší. A nebo se s tím taky nic neudělá a já budu žít dál, jak jsem žila doteď.

    Přeju ti hodně štěstí a posílám ti imaginární hodiny na víc, abys všechno stíhala! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moja kamarátka chodí tiež na bilingválny gympel a .. má omnoho menej hodín ako ja .. čo chodím na bilingválnu obchodnú akadémiu :D ona má 7 hodín tak raz a už sa mi sťažuje :D Akože ja viem, že to musí byť ťažké ale omfg ja mám každý deň sedem hodín a raz končím o pól štvrtej pretože idem do školy na 9 :D Nejdem hovoriť aké je to strašné a blah blah blah, pretože možno to máte vy ešte ťažšie ale zas... myslím, že sa tomu dá prispôsobiť .. len treba čas. Je úplne super, že si vychytala super triedu, podľa mňa to je úplne že základ všetkého. Dobrá partia. Ja mám 5 chlapcov a z toho je akurát jeden taký ten schopný. Ale čo to trepem je úplne handsome.
    Tak nech sa ti darí, veľa šťastia :3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no vidíš, na skins jsem úplně zapomněla. ten seriál úplně miluju! určitě na něj koukni. Effy <333

    OdpovedaťOdstrániť