28 septembra, 2014

our last night, sunrise

tento týždeň som strávila väčšinou doma. začiatok jesene som privítala so šálkou horúceho čaju, prechladnutá, zabalená v perine s notebookom na kolenách. oddych mi dobre padol, až som bola prekvapená, pretože škola vážne nie je sranda a je to pre mňa zmena oproti základke. dnes mi je už fajn, zajtra doma nezostanem, tie tri dni mi stačili. stihla som veľa vecí, na ktoré som predtým nemala čas (ako napríklad re-watching projectu x - spomínala som, že tam je sakra dobrý soundtrack? -, titanicu a the perks of being wallflower. pohla som sa ďalej v sledovaní game of thrones, ktoré ma prekvapivo chytili, taktiež aj kniha, ktorú som čítala naraz s pozeraním seriálu. aby som sa stále len do vecí nečumela, vypočula som si asi všetky najznámejšie pesničky od gnr, vďaka nim som si zaplnila pamäťovku, takže som bola nútená rozlúčiť sa s väčšinou popovej stuff v mojom playliste - neľutujem.) aby som sa dostala aj k pointe článku..

you can make it to the sunrise. zamilovala som sa. nechápem, ako môžu ľudia tvrdiť, že človek to môže spraviť len raz. ja som do toho spadla už nespočetne veľakrát. naposledy to bolo pred týždňom. úplne náhodou. preklikávala som svoje obľúbené blogy a hľadala niečo, čo by ma zaujalo.. až som došla k menu na the breand. milujem tvrdšiu hudbu, milujem pomalšiu hudbu, milujem klavír, milujem bicie. nikdy ma nenapadlo, že všetko to, čo mám rada, môžem nájsť v jednej pesničke. 

searching for a way to escape the madness
a dire need for change as we fight for better days
the hurt and the pain cut deep like a razor blade
holding in a cry for love, abandoned and afraid

when the night is cold and you feel like no-one knows
what it's like to be the only one buried in this hole
you can make it to the sunrise

text nie je veselý, ale dáva nádej. nenájdem v ňom radosť, ale upokojuje. donúti ma rozmýšľať. o smrti, o beznádeji, o hľadaní, o rozhodnutiach. ak by som vedela hrať, toto by som sa chcela naučiť ako prvé. na spotify som si vyhľadala aj iné pesničky od our last night, tá skupina mi sadla. možno to nie je každého štýl, ale dajte tomu šancu, možno budete prekvapení. 

8 komentárov:

  1. mám hyperaktívnu reakciu, viem, ale nedúfala som, že nájdem niekoho, kto pozná túto bohovskú kapelku. <3 a ty ich poznáš. a spomenula si moju najobľúbenejšiu pesničku od nich. god, ako moc ťa ja ľúbim. <3 btw, áno, žijem, a sťahujem sa naspäť na blog.cz. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ooo :o Moja kapelka milovaná. Jasné, že každý túto skupinu miluje. Ak si niekto vypočuje čokoľvek od nich, zamiluje sa - nie je možné že nie *wohaaaaa*. A počkať, počkať, chceš ma rozplakať? Normálne by som sa do čítania tohto článku nepustila, keďže mám toho veľa (zajtra štyri písomky plus horda domácich úloh *a to myslím tak, že osem domácich úloh akože celá strana aspoň - asi im preskočilo!!!*), ale mám nastavené na Google Chrome, že keď ho zapnem tak sa mi stále zapne tých istých 5 stránok a medzi nimi aj blogger. A skôr, než som ho vypla, tak som ešte pozrela, čo všetko sa budem o pár dní *snáď*, keď bude voľnejšie chystať prečítať a potom: Our last night!!! Nemohla som! A moja pesnička! A potom moje meno. Woow! Wow! Ja neviem, dojala si ma. :o :D
    Ja chcem tiež konečne ostať doma. Som prechladená už tri týždne a furt chodím po doktoroch, ale akosi som si povedala, že: "NIE, The Breand, nein! Proste budeš chodiť do školy kým nebudeš umierať!" A wualá: nečakala som, že niekedy sa mi podarí chodiť mesiac v kuse do školy. A zatiaľ nič. :) Normálne sa divím. A potom nemám čas na blogging :(.
    Musím konečne dopozerať GoT!!! Musím, musím, musím. Stále som nedopozerala štvrtú sériu *smrk*. Ale tak čo ja som sa blázna? Pozerám Doctora Who, Red Band Society *čo si musíš pozrieť, odporúčam, je to skvelé* a selfie. Wutta?! A prestala som normálne čítať, lebo stále počúvam hudbu, snívam a učím sa. A stále dookola.
    Tak fajn: snáď sa vyliečiš, blogsestra :D :D *dnes mám vážne divnú náladu, už by som mala blogovať, pretože toľko toho je...* a držím palce na škole. :)

    - The Breand|thebreand.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Většinu týdne jsem trávila stejně. A ono je to takový příjemný, když víš, že nemusíš nic dělat. Akorát si na to sakra rychle zvykneš. :D
    Ta písnička... Není špatná, vůbec. Ale zjistila jsem, že moc nemusím tyhle písničky. A zjistila jsem, že dokážu poslouchat jenom Florence + the Machine. Což je docela špatný, protože to nikdo jiný poslouchat nechce, ale já si za tím stojím.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Our Last Night milujem, a táto, aj keď nie je moja obľúbená, je skvelá. Je to obľúbená pesnička mojej obľúbenej osoby na blogu :D A už len tým u mňa boduje. Každopádne, OLN majú dokonalú hudbu aj texty, a mne tento text príde naozaj krásny. A som rada, že si ho tu pripomenula, pretože momentálne mi skvelo poslúži na lepšiu náladu :)

    Mne to príde to 'zabalená v deke s čajom a s notebookom' také typické :D Nie že by som to sama nerobila, ale už je skôr typickejšie 'zaľahnutá na posteli s notebookom a s čokoládou' alebo 'zasadnutá v kuchyni pri wifi /nikdy inde nám nejde :D skrachovala nám :D/ s obedom a so zmrzlinou' :D Takže tak :D Project X je skvelý, TPOBW je môj obľúbený film, okrem iných :) A hej, soundtrack je podarený :) Taký ten hardy pártcore... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ou ou ou, asi som našla ďalšiu závislosť. A to vďaka tebe! Takže ti neskutočne veľmi ďakujem a zároveň úplne súhlasím, že je tá pesnička alebo vlastne kapela /?/ úplne úžasná :3 Akože, nikdy som nebola na takú "tvrdšiu" hudbu, ale toto je proste wow, milujem to !

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow, tá pesnička je skvelá! Blog je super prostriedok ako sa nakaziť super hudbou :) Aj ja som bola nedávno chorá a tiež som si počas toho prekvapivo skvelo oddýchla... až sa mi do školy nechcelo ísť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja si nemôžem pomôcť a musím ti napísať keď som videla tvoj koment u Jassie (je to Jassie žiadna Chiara, ja si nezvyknem xD :D). TO MUSÍŠ ÍSŤ DO BRATISLAVSKÉHO MARTINUSU, tam je všetko vrátane Jassie a mňa :33 :D

    OdpovedaťOdstrániť