22 decembra, 2014

just some questions

1: what are you wearing?
casual clothes. keďže sú prázdniny a som zavretá doma, absolútne si nedávam záležať na tom, ako vyzerám.
2: ever been in love?
bohužiaľ. alebo.. skôr neviem. páčilo sa mi niekoľko chalanov. vždy ma to však prešlo a preto pochybujem, či sa to dá nazvať zamilovanosťou, skôr len takým..crushnutím. moja terajšia situácia je veľmi zaujímavá a sama neviem, ako na tom som.
3: ever had a terrible break-up?
nope. desím sa chvíle keď nejaký naozaj terrible break-up zažijem.
4: how tall are you?
malý krpec som. 153 cm. neznášam moju výšku (nížku?).
5: how much do you weigh?
takýmito vecami sa nejdem chváliť. radšej.
6: any tattoos?
zatiaľ nie. ale nejaká malá kerka je sen.
7: any piercings?
nemám, ani nechcem.
8: otp?
ja a on. on a ja. (hah, to viete). teraz vážne, miles & aljaška.
9: favorite show?
skins.
10: favorite bands?
green day, guns n roses, linkin park. asi.
11: something you miss?
keďže something, tak nejaké staré časy. ja viem, nemala by som sa zaoberať minulosťou.
12: favorite song?
huh, zákerná otázka.
13: how old are you?
pätnásť.
14: zodiac sign?
virgo. navždy panna.
15: quality you look for in a partner?
úprimnosť a dôvera.
16: favorite quote?
všetko sa deje z nejakého dôvodu.
17: favorite actor?
nemám.
18: favorite color?
modrá a fialová. nerozhodnem sa.
19: loud music or soft?
podľa nálady.
20: where do you go when you're sad?
domov (= všade kde to mám rada).
21: how long does it take you to shower?
10 minút, cca.
22: how long does it take you to get ready in the morning?
hodinu, cca.dlho, ja viem.
23: ever been in a physical fight?
nie.
24: turn on?
beriem to ako "čo ma naštartuje" - sprcha, vždy.
25: turn off?
"čo ma vypne" - keď som vkuse celý deň na nohách, ale tak ozajstne!
26: the reason i joined youtube?
mám google účet.
27: fears?
strata (v akomkoľvek zmysle) blízkych ľudí, to je asi najväčšie. a potom výšky, keď nemám hocijakú ochranu.
28: last thing that made you cry?
hádka.
29: last time you said you loved someone?
nepamätám si. nehovorím to často.
30: meaning behind your youtube name?
moje meno a priezvisko.
31: last book you read?
upírska akadémia.
32: the book you're currently reading?
tfios v origináli <3 .
33: last show you watched?
skins.
34: last person you talked to?
mamina.
35: the relationship between you and the person you last texted?
zlaté dievča, úžasná bloggerka.
36: favorite food?
cestovinyy.
37: place you want to visit?
road trip around the world.
38: last place you were?
lúka nad dedinou.
39: do you have a crush?
vyzerá to tak. alebo som zamilovaná? who knows.
40: last time you kissed someone?
:*. one second ago.
41: last time you were insulted?
málokedy sa urážam.
42: favorite flavor of sweet?
kyslé hocijaké.
43: what instruments do you play??
nehrám.
44: favorite piece of jewelery?
náušnice.
45: last sport you played?
nobody knows.
46: last song you sang?
zoči voči, už nevládzem. včera v noci.
47: favorite chat up line?
hah musela som si to vygoogliť, takže asi nemám.
48: have you ever used it?
ehmm...
49: last time you hung out with anyone?
piatok. i think so. celý víkend som bola zahrabaná doma. ak sa neráta prechádzka so psom.
50: who should answer these questions next?
youu!

3 komentáre:

  1. Nech žijú tepláky. A cestoviny. A knihy v angličtine.
    Inak, je "Skins" dobré? Lebo som fakt uvažovala, že ten seriál začnem pozerať, ale ešte som nenarazila na veľa ľudí, ktorí by ho pozerali :)

    berenicaz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Love life just like mine :D
    153 cm? :33 Môžem ťa objať :33 Malý ľudia sú vždy také zlatíčka :DD Fakt!
    Navždy panna nehovor v prítomnosti niekoho ako som ja Julls :DD Ja som malý perverzák totiž :D
    Najviac ma však zabilo toto:
    Meaning behind your youtube name?
    moje meno a priezvisko.

    Ty si tak vtipné dieťa :33
    Skins...ech na tom musím zapracovať :DD som niekde uprostred prvej série a no time for it :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach, jsem strašně ráda, Julls, že jsi zase něco napsala. Celkem jsem se začínala bát, že taky zmizíš.
    Miles a Alaska OTP? To je krásný. Nikdy mě nenapadlo je nějak víc shippovat, ale když to teď takhle vidím... něco na tom bude.
    Ztratit někoho blízkého je fakt to nejhorší, co se může stát. A brát to jako strach... Záleží na tom. Je to něco, co na sto procent přijde, nemáš šanci se tomu vyvarovat, ani to oddálit. Máš jenom šanci to přijmout.
    Vadilo by ti, kdybych ty otázky zkusila taky? :)

    OdpovedaťOdstrániť