26 decembra, 2014

actual playlist #0.1

..alebo čo mi momentálne stále zneje v hlave..
{ac/dc, you shook me all night long 
{blink-182, stay together for the kids
{linkin park, final masquerade
{arctic monkeys, knee socks
{the paranoid, neviem ti povedať nie
{pink floyd, wish you were here
{the neighbourhood, afraid
{nirvana, where did you sleep last night
{ine kafe, na chvilu
{a day to remember, if it means a lot to you
{the rasmus, no fear
{evanescence, lithium
{guns 'n roses, estranged
{korn, hater
{skillet, awake and alive
{slobodná európa, relatívny pokoj
{zoči voči, už nevládzem
{green day, know your enemy
{bring me the horizon, blessed with a course
{breaking benjamin, dance with the devil
{pearl jam, sirens
{rise against, saviour
{the offspring, all i have left is you
{three days grace, i hate everything about you
{you me at six, bite my tongue
{daughtry, wating for superman
{mayday parade, still breathing

4 komentáre:

  1. kks práve som sa zamilovala do tvojho playlistu dievča :3
    akože really, počúvaš presne to čo ja! acdc, blink 182, green day, am, nirvana.... :)
    takejto hudby sa treba držať! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty kokos, musím uznať, že máš vážne dobrý vkus :) Väčšina blogerov počúva pop (nie že by to bolo zle :D), takže som fakt rada, keď natrafím na niekoho s podobným štýlom hudby, ako som ja. Osobne počúvam ešte trvrdšie veci, ako Asking Alexandria alebo Crown the Empire, ale niektoré pesničky, ktoré si zmienila poznám a zbožňujem :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Poznám skoro všetky skupiny, až na dve alebo tri, ale ani jednu z pesničiek okrem "Dance with the Davil"! To je tak skvostná pieseň! A práve si ma prinútila pustiť si ju znova, čo znamená, že hneď, len čo dopíšem svoje nezmyselné keci do tohto ešte menej zmyselného komentára si zapnem youtube a hneď zapínam tento skvost. Ďakujem ti neznáma deva!

    OdpovedaťOdstrániť