23 novembra, 2014

just facts about me #0.1

momentálne nepozerám na to, že v rozpísaných mám asi milión článkov, začínam písať zas niečo ďalšie. väčšina z nich sú totižto moje výlevy, ktoré stoja za nič, ako som si uvedomila. namiesto čmárania na papier si všetko ukladám sem. nechápem prečo. na papieri to vydrží, kým to buď niekto nenájde alebo kým to ja nestratím a na internete? ktovie kedy blogger spadne a ja mám všetko preč. a aj tak.. ťukanie do klávesnice je predsa jednoduchšie ako neustále držať v ruke pero. whatever. toľko k úvodu.
a čo som sa sem dnes rozhodla postnúť? dámy (a páni, ak tu nejakí čistou náhodou zablúdia), toto bude zas čisto výkec o mne. klasika - fakty. budem sa snažiť vymyslieť nezvyčajné veci. dobre viete, že som weirdo, v tomto vám to ešte potvrdím.

  1. nie som veľmi spoločenská. priateľov, ktorým môžem povedať takmer čokoľvek a pred ktorými odhaľujem svoju skutočnú stránku, si spočítam na prstoch jednej ruky. 
  2. keď som bola mladšia, nikdy som sa veľmi nebavila s chlapcami, preto aj teraz mám len niekoľko kamarátov. avšak teraz si prajem mať nejakého najlepšieho kamaráta chlapca.
  3. milujem robiť šialené selfies, kde vyzerám vážne ako idiot. najviac takých fotiek mám s best. ak by sa niekde dostali, asi by som sa prepadla od hanby pod zem. ľudia by potom mohli začať pochybovať, či som v poriadku.
  4. v poslednom čase som si veľmi obľúbila snapchat. kedysi som fotky pridávala len a len na instagram, teraz idú všetky na túto žltú aplikáciu. (ak ho niekto používate, kľudne si ma pridajte, budem fakt rada. jai_a )
  5. nikdy som nejak nepila kávu a ani som neplánovala začať, no keď som asi pred dvoma týždňami prvýkrát ochutnala chocolate latté, zmenila som názor. nechcem to piť často, ale rozhodne sa tomu brániť nebudem, lebo je to dokonalé.
  6. moje najobľúbenejšie jedlo sú cestoviny. donedávna by som povedala pizza, ale myslím, že ju milujú skoro všetci. talianska kuchyňa je proste najlepšia. a slovenská nasleduje na mojom rebríčku hneď po nej. milujem hocičo s kyslým mliekom. zemiaky v šupke, pečené, zemiaková baba, halušky, bryndzové pirohy..
  7. nikdy som neskúšala nail arty. aj keď to vyzerá nádherne, nejak po tom netúžim. mám strašne slabé nechty, stále sa lámu a štiepia, preto keď mi raz za nejaký čas narastú o trochu dlhšie nepoškodené, nalakujem si ich jedným, jednofarebným lakom (+ niekedy efektový). 
  8. tiež som si nikdy neprefarbovala vlasy, jedine som asi raz mala červené tužidlo na končeky (nevydarený pokus o ombré, hah). ak by som si však mala prefarbiť vlasy, brala by som nejaký melír alebo ešte svetlejší blond, ako môj, teraz špinavý blond. 
  9. nemám rada nosenie sukní / šiat do školy (a hlavne v zime grr). inde mi to neprekáža, ale tam vážne nie. oblečiem si ich len keď je to vážne nevyhnutné. 
  10. neznášam cigaretová smrad. zacítim ho aj keď človek odo mňa stojí na dva-tri metre. cigaretu som v ústach v živote nemala a ani ma k tomu neťahá. milujem však tumblrové obrázky spojené s fajčením a dala by som sa na to nahovoriť jedine kvôli takejto fotke (raz, of course. nie som zas taký psychopat aby som začala fajčiť kvôli fotkám :D). avšak ak niekto fajčí, neprekáža mi to, len v mojej prítomnosti mi to vážne vadí.
okay, toto by bolo asi všetko, postupne budem pridávať ďalšie fakty, aby som vás tu vkuse neotravovala len s denníčkami and stuff like that. myslím, že toto je najlepšia možnosť ako spoznať bloggera, tak snáď sa vám to páči. :)

mám vás rada. j.

2 komentáre:

  1. No lepšie je to napisat sem aj tie vylevy, ako na papier.. keď ma niečo napadne alebo to chcem vykecať sem, tak je to aspoň rýchlo no keby to mám písať na pepier tak polku zabudnem. :D alebo ma rozboli ruka :D

    Ja mám veľmi rada takéto fakty takže takéto články kludne možeš pisat. :D

    Hneď v prvom bode sa zhodneme, no ten druhý je presný opak. Vždy som lepšie vychádzala s chalanmi a bavila som sa vlastne skor len s nimi. Aj keď sme partia, tak vacsina chalanov a sem tam k nám pribudne jedna baba.

    Posledný bod tiež. Ešte obrázky fajn, ale keď dakto fajčí v mojej prítomnosti tak ble. A ešte ked vie, že to neznesiem. Ako napr u nás doma momentálne. -_-
    Ale ked som niekde vonka tak je to samozrejmost, s tým uz nič nenarobím, no ale tiež mi strašne vadí keď prídem domov a celá od nich smrdím, a najviac vlasy:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Akoby som čítala o sebe, až na ten snapchat. Vlasy si nefarbi, nezačínaj fajčiť a s kávou opatrne. Toť sú rady nad zlato. Bohužial, ja som na ne musela prísť až v sedemnástke :D Články tohto typu mám rada, obzvlášť od teba, Julls, takže sa isto teším na ďalší. Každopádne, chalani niekedy vedia byť podstatne lepší kamaráti ako dievčatá. Zakaždým, keď som mala kamaráta, som bola úplne v pohode so všetkým, narozdiel od dievčat som sa nemusela stále hádať. Ibaže, mala som len pár skutočných kamarátov, keď nerátam spolužiakov, a vždy som neskôr začala niečo 'cítiť', alebo som sa prestala správať sama sebou. Tak teraz neviem, no :D Cestoviny, a celkovo, talianská kuchyňa... Bože, ešte takto o jednej ráno idem nájsť nočného nech mi otvorí kuchyňu a môžem si spraviť aspoň to kura na paprike :D Zajtra chceme robiť večer nejaké tie super cestoviny, no máme len špagety. Moja mother vie dobre cestoviny, sama dokonca hovorí po taliansky, dokonca tam chvíľu aj pracovala. A jej šéf bol talian, aj tu na Slovensku. Okey, končím... :D Podarený článok, Julls :)

    OdpovedaťOdstrániť