29 októbra, 2014

bring me the horizon, drown

nejak som si myslela, že po ich najznámejších pesničkách z albumu sempiternal ma žiadna tak neosloví. bmth sú na mňa so screamom občas moc, ale určite si ich vypočujem radšej ako pesničky z rádia, ktoré stade počujem 181258712× za deň a neskutočne mi lezú na nervy. drown ma prekvapila. je to úplná novinka, oslovila ma hneď na prvé vypočutie. neviem čím to je. proste som mala otvorené youtube, hrala mi hudba, popri tom som scrollovala bloglovin a zrazu ma niečo vytrhlo z čítania článkov - a bola to ona. keď si čítam text, vybaví sa mi posledný výkrik do tmy.. nedá sa o ňom povedať, že by bol nejako pozitívny, skôr slovami prosí o pomoc. nie vždy mám náladu na veselé, usmievavé pesničky a vtedy dávam šancu takýmto. 

who will fix me now?
dive in when I'm down?
save me from myself
don't let me drown
who will make me fight?
drag me out alive?
save me from myself
don't let me drown

na strednej ma okrem iného potešilo - možno pre niekoho detail, ale pre mňa celkom podstatný detail -, že nájde sa viacero ľudí s podobným hudobným vkusom aký mám ja. hlavne spolužiaci, ale aj niektoré spolužiačky majú radšej tvrdšiu hudbu. v triede máme na stene primontované (vážne) kvalitné reproduktory, ktoré sú nie vždy využité výhradne počas vyučovania a tak sa z nich takmer každú prestávku ozývajú nejaké pesničky. a šťastie je to, že vždy tam stoja práve tí spolužiaci, ktorí počúvajú rock, grunge, metal a podobné štýly. párkrát sa stalo, že nám do dverí vošla nahnevaná zástupkyňa s tým, že si to máme sakra stíšiť. hneď ako za sebou zatvorila dvere, vrátili sme do na pôvodnú hlasitosť (najviac rebeli). snáď im to nevadí natoľko, aby sme dostali úplný zákaz používať ich, lebo to by bola vážne škoda.

9 komentárov:

  1. Snáď len krátky komentár: I totally love bmth, ale táto pesnička ma akosi nechytá. Neviem si pomôcť, mám pocit, akoby každá skupina mala dobré staré pesničky a tie nové už sú o ničom. Je to ale len môj názor. A tie klipy sú čím ďalej divnejšie. Zdá sa mi, akoby bmth robili z metalo hardrock, čo sa mi nepozdáva vôbeeec.
    - TheBreand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prepáč, ale hardrock znie úplne inak, a metalový už dupľom... Skôr z toho spravili kinder core...

      Odstrániť
  2. Nie, Julls, prosím nie :' Túto fakt nie ! :D Hell NO! Please ! No WAY! :D Toto je to najhoršie, čo mohli spraviť, ten klip, Matt ako nejaká opica, žiaden scream, Oliver je už úplný spevák hodní popových fanúšičiek.... Nie, vážne, prepáč, ale toto nie. A čo potom tá nová Dook Look Down, čo je úplný nepodarený pokus o Linkin Park, k nejakému Drive filmu -_- Ako sorry, ale nie, toto sa fakt nepodarilo. Potrebovala som dostať zo seba svoj názor, text v pohode, niektoré party sa dajú počúvať, ale inak u mňa hlboko klesli... Už sempiternal sa odsúdzoval, a ja som ten album jednu dobu priam milovala, ale neviem, čo bude s týmto albumom. Chápem, že Oliver mal pokazené hlasivky, a nemôže si ich naďale ničiť screamom, ale toto fakt nie. Mňa prešli už tí starí, potrebovala som nejaký nášup, ale toho som sa nedočkala.. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Polovica mojich spolužiakov taktiež počúva pesničky takéhoto typu... ja som im nikdy nedokázala prísť na chuť. Neviem čím to je, nie som žiadny krehký kvietoček, žiadna konvalinka (:DDD) ale toto bolo pre mňa stále too much. Niekedy sa mi nejaká zapáči, ale naozaj len zriedkakedy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som rada, že sa WBiB páčil, je to skvelý (aj keď asi trocha divný) film, a myslím, že by si fakt zaslúžil viac priestoru. Anyway, ja som tiež nemala chvíľu rada animáky, a viem, aký je to pocit, keď mi niekto vnúti pozrieť si nejaký, takže tu nebudem viesť svoje prednášky o tom, aká je Mŕtva Nevesta fakt super (ale fakt je :D). Ja to ani neberiem ako rozprávku, čo možno zo mňa činí vytretého a divného človeka, ale čo už. A tiež filmy moc nepozerám, ale v seriáloch sa trošičku začínam strácať, takže... Vtedy filmy pomôžu :D
    Niektoré staršie BMTH sú síla, to jo, ale zo novšieho albumu sú tam fakt pecky. Počula si napríklad And the Snake Start to Sing alebo Hospital for Souls ? To sú moje obľúbené, trošku si tam zascreamuje, ale inak sú celkom jemné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zrovna dneska jsem to poslouchala, ale nějak mě to zklamalo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak to máš šťastie, že máš takých spolužiakov, s ktorými máš spoločné záujmy, ja sa na takýto typ hudby veľmi nechytám

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To se máte, že si můžete ve třídě pouštět hudbu. Taky bych to brala, ale vzhledem k tomu, že každý posloucháme úplně něco jiného, asi bychom se neshodli. Takže si važ toho, že tam máš lidi se stejným vkusem na hudbu, to se jen tak nepoštěstí. Já v tomhle ohledu všem připadám divná. Ale Florence + the Machine je prostě Hudba s velkým H.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Máme rovnaké šťastie, že máme reproduktory, aj keď iba maličké počítačové, ale veľa krát nám na nich fičí hudba, no učitelia nám to zásadne zakazujú, zakazujú sa nám dotýkať počítača, púšťať ho a zvlásť púšťať pesničky, tak my si vždy vieme zobrať repráky do lavice a pustiť si z mobilu vecičky, ale bohužiaľ už nám zakázali aj mobily, ale to už dooosť dlho, ale my sme rebeli, tak čo, že? Treba sa nejako zabaviť. Mimochodom neviem, niesom až na takúto moc tvrdú hudbu, nieje to nič zlé, ale nedokázala by som sa pri nej sústrediť a mne ide hlavne sa pri pesničkách sústrediť aj na text a tuto to nejako nedokážem, ale každopádne nieje až taká zlá, ale pre mňa to zásadne nieje môj vkus.

    OdpovedaťOdstrániť