24 augusta, 2014

10 to 1 challenge

trochu som prehrabávala tumblr a našla som tam jednu challenge, ktorá ma vážne zaujala. ešte nikdy som nerobila niečo takéto, snáď sa vám to bude páčiť. všade napíšem prvú odpoveď, ktorá ma napadne, lebo to pre mňa zvyčajne najlepšie sedí. a favourite stuff neni zoradená podľa obľúbenosti!
UntitledTravelKiiwyYo
10 facts about yourself
1. narodila som sa v nedeľu, na sviatok snp.
2. najlepšie sa mi upratuje, keď popri tom počúvam hudbu.
3. keď som sama doma, pustím si hudbu vážne nahlas, spievam, tancujem (ak sa to tak dá nazvať, hah), susedia musia mať radosť.
4. v tej dedine, kde bývam, nemám veľa kamarátov, pretože väčšina ľudí tu je odo mňa o dosť staršia alebo sú to malé deti. v mojom veku takmer nikto.
5. práve kvôli tomu chodievam von zvyčajne do susedného mesta.
6. ešte som sa nestrela so žiadnou bloggerkou / s niekým, koho poznám len z internetu.
7. som vážne nízka, pri mojich (sakra biednych) 153cm som nestretla nikoho nižšieho.
8. preto si občas pripadám divne, keď sa pozerám na niekoho zhora (na dieťa apod.). i'm weird.
9. keď si chcem pozrieť film, musím ho nájsť online, pretože môj really old notebook nedokáže nič také stiahnuť úplne celé. 
10. cez prázdniny vždy začnem pozerať seriály, keď nemám čo robiť, a potom cez školu to nechám tak.

9 favourite songs
1. green day, holiday.
2. the pretty reckless, going to hell.
3. guns n roses, nightrain.
4. nirvana, dumb.
5. red hot chilli peppers, californation.
6. linkin park, what i've done.
7. good charlotte, the anthem.
8. rise against, saviour.
9. fall out boy, my songs know what you did in the dark

8 places you’d love to go to
1. česko, praha.
2. francúzsko, wherever.
3. anglicko, wherever.
4. španielsko, barcelona.
5. japonsko, wherever.
6. usa, wherever.
7. egypt, to údolie.
8. brazília, rio de janeiro.

7 things you couldn’t live without ..berme to doslova ako veci (neriešim teraz tie really k životu potrebné)..
1. mobil
2. notebook
3. sluchátka
4. ceruza / pero
5. papier
6. kniha
7. posteľ

6 people who inspire you ..a teraz nejde o to, či ich milujem, ale či ma inšpirovali niečím vo svojich životoch..
1. celá rodina
2. bestie
3. demetria lovato
4. justin bieber
5. beatrice prior (no a čo že je vymyslená)
6. hazel grace lancaster (to isté)

5 favourite girls names ..iba slovenské..
1. alexandra
2. aneta
3. sofia
4. daniela
5. barbora

4 favourite boys names ..zas len slovenské..
1. matej
2. andrej
3. samuel
4. marek
   
3 things you like about yourself ..nejde mi o vzhľad..
1. empatia
2. zodpovednosť (okay, s rezervou, lol)
3. fotografická pamäť

2 things you’re looking forward to
1. leto 2015
2. stredná škola (učenie vynechávam)

1 quote you live by ..jeden?! chcete ma zabiť?..
1. nikdy sa nevzdávaj ľudí, ktorých miluješ.
challenge by ××

16 komentárov:

  1. oh toto je super.. môžem ukradnúť? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Trošku nápadne sa s pár faktami podobáme. Napríklad tie seriály - ako keby som počula presne moje zvyky. To o tej dedine je tiež ako z môjho života. Pesničky 100% match a mená tam by som ešte pridala Richard - inak sme tuším skoro vo všetkom okrem narodenia rovnaké. Hmm o.O

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 153? Ja mám 157 cm čiže som taktiež dosť nízka... no čo, dobrého veľa nebýva, nie? :P :D
    Tie pesničky sa nejako moc zhodujú...Vyzerá to teda, že máme radi rovnakú hudbu... jééj, moje sympatie k tebe narastajú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělá challenge, tolik věcí, co jsem o tobě nevěděla...
    Tris a Hazel jsou rozhodně inspirující osoby, z fictional characterů mě snad nenapadá nikdo jiný... Možná ještě Liesel ze Zlodějky knih a taky trochu Hermiona, ale jo, tamty dvě vedou.
    Nikdy se nevzdávej lidí, které miluješ. Mám pocit, že to slyším poprvé. Ale je to krásné. Uvědomuju si to až teď, ale je to úžasné a mělo by se tím řídit.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. toto je skvělá challenge, možná až nebude nápad na článekm tak ji udělám.^^ taky mě inspiruje Hazel i když je vymyšlená... idc.
    a za návod nemáš vůbec zač a děkuju že se ti ta fotka líbí. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. páni nebude ti vadit když si vypůjčím nápad? :O
    A máme toho hrozně moc společnýho!
    a ten citát je perf.!
    a a a taky tancuju jako hovado když nikdo není doma na plnou muziku:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Alexandra :33 inak máme veľa spoločného :) http://nobrainn.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. hovorí sa, že dobrého veľa neurastie :) môžeš byť rada, že nebudeš mať stres s tým, či nie si vyššia od svojho priateľa :D
    máme podobný hudobný vkus :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty si sa narodila na sviatok snp, čiže teraz budeš mať o 3 dni narodeniny, že? Ja mám vtedy meniny, aa, konečne niečo máme spoločné, o 3 dni mám meniny na tvoje narodeniny, dúfam, že som to pochopila dobre a že je to tak, lebo už sa nad tým rozplývam teraz, haha. Ja som zvyknutá vysávať dom so sluchádkami v ušiach a potom po mne mama kričí, že ju vôbec nepočúvam, uups. Ja si spievam strašne často a to nemusím byť doma ani sama, hudbu si hlasno nemôžem moc púšťať, pretože vždy susedia alebo babka podomnou kričí, že či som sa zbláznila, rebel vole. Ja všeobecne asi nemám veľa kamarátov a neviem, tiež žijem na dedine. Ja do mesta sama často nechodievam, pretože sa príliš bojím, ísť 19 km do mesta vlakom/autobusom. Ja s bloggerkou asi tiež žiadnou, ale stretla som sa s jedným dievčaťom z TN, ktoré som poznala len cez net, boli sme spolu asi 3x a kedysi, som ju považovala na skvelú kamarátku. Doniesla mi do nemocnice obrovského plyšiaka a to sme sa videli iba po druhý krát, nedávno, no dobre, asi 4 mesiace späť som u nej bola na víkend a mala som ísť aj tento víkend, mali sme ísť spolu na jednu akciu, ale asi sa to všetko ruší, ona brigáduje a ja sa sama bojím ísť do TN, to je hrozné, ahh. Ja mám šťastie celkom, pretože pred operáciou som mala 153 cm a po operácií mám asi 155 cm (cca), takže som trošku podrástla, ale aj tak som nízka a strašne mi to vadí, všetci si robia prdel vďaka mojej výške, ďakujem no. Presne, keď pozerám na mladšie decko a musím si zakloniť hlavu, bože, máme to my ale ťažké, hehe. Ja si viem filmy aj stiahnúť, ale odvtedy, ako to má byť považované za trestný čin, si na to dávam kurevský pozor. Ja pozerám PLL, AHS a Skins, ale najviac ma beztak baví Pretty Little Liars, to je naozaj moja láska a potom ma strašne bavila prvá séria American Horror Story. Skins som začala pozerať asi 3 dni späť a nič zaujímavé podľa mňa, dokukám prvú epizódu a ak ma to nebude lákať, tak to odhodím.

    Musím úprimne povedať, že táto challenge je asi najlepšia, akú som kedy videla a asi, ak budem nakoniec chcieť, tak ju spravím, ale ešte isto neviem, ale však to určite uvidíš u mňa na blogu. Praha? I love it. Naozaj neskutočne milujem Prahu, bola som tam raz, ale išla by som tam znovu a znovu a znovu a raz verím, že tam budem bývať a že to bude moje mesto snov a že budem češka a prečo stále píšem "a"? Budúce leto znovu strávim pár dní v Prahe, musím!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To som netušila, že máš iba 153 cm. Waaaau, tak to sa pri tebe budem cítiť vysoká. Konečne pri niekom, pretože aj mňa berú za krpaňu. Mám 160 cm. To je super, že si taký štupel. :D
    Vidím tam GnR, GD, Nirvanu GCH dokonca aj LP! YEAH GIRL!
    Mojaaa čo ma nečakáš na tej križovatke smrti, už sme to všetko mohli mať precestované. :D
    A moje meno sa ti akože nepáči? Fňuk. :D
    Andreeeeej. A počkať, počkať. Samueeeeeeel! Ty jedna! :D
    Aj ja chcem mať fotografickú pamäť vole. Lebo ja si dôležité veci nepamätám a somariny, ktoré mi vôbec netreba hej.
    Leto 2015, Stredná škola, úplne do bodky súhlasím s tebou.
    Aj s týmto súhlasím.
    Celí tento tag bol úplne mega girllllllll. Žeriem ho. Aj teba. :D

    Prepáč, ale ja som vážne ti to chcela povedať a potom som si žekla, že ťa prekvapím článok. Vážne. :D Tešila som sa na tvoju reakciu. My máme šťastíčko, že v tomto si rozumieme, lebo ani u mňa, ani u teba sa nič nehýbe takže potom sa tešíme ako nikto. Veď, ale more ja to aj tebe prajeeeem! Tak to si prosím poriadny give mi five, pretože na ňom a zistila som, že aj celkovo to ani mne nevadí, i keď nie vždy mi to je po vôli. :D
    WAAAAAAAAAAAAAAA! Ty ho tam musíš stretnúť. Ak na tomto svete existuje spravodlivosť tak ho tam more stretneš, pozdravíš sa s ním a ešte ťa zoberie aj na kolotoč alebo kam. Ti zostrelí srdiečko. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento challenge ma naozaj zaujal;) Kiež by už bolo leto 2015!!!:D Na strednú som sa tešila ako blázon, prvý rok som bola v nebi a normálne som nechcela prázdniny, ale je to len čím ďalej tým horšie a mám chuť s tým skoncovať -,- Pre zmenu sa zas teším na vysokú, len sa tam musím dostať;D A na záver krásny citát ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. úžasná challenge, veľmi sa mi páči! jáj neboj sa. ja a mojich 157cm tiež nie je nič extra, stále sa proste cítim neskutočne maličká keďže budem mať 16 , chcela by som mať aspoň 165. ale som proste krpatá. ale nevadí. čo je malé, to je zlaté :D :D a tú fotografickú pamäť ti teda ozaj závidím! jaj a "fall out boy, my songs know what you did in the dark" - totálna srdcovka ! úplne zbožňujem tú pesničku. dokonalosť.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hm. Zjišťuju, že to ale asi radši udělám papírově.
    Já budu psát články o knížkách, ne že ne, ale jenom o některých, jenom o těch, které za to vážně hodně stojí a o kterých musím říct světu. :D Takže to bude pokračovat jako doposud. Ale potřebuju mít napsané něco málo o všech. Taky bych to mohla udělat tak, že vždycky na konci měsíce napíšu článek se všemi knížkami, které jsem za ten měsíc přečetla, s jejich stručnými obsahy a tak... Jo, možná to takhle udělám, není to špatný nápad.

    Přesně! Je to pro případ, že nebudu mít žádný nápad. Protože vždycky vymyslím něco, co mám ráda nebo nesnáším. :D Doufám, že se toho o mě nedozvíte moc dívnýho. :D

    Aha, to jsem nevěděla. Takže ti mám držet palce až v úterý, co? Musím si to někam napsat, abych na to nezapomněla. Já vím, a chápu, že se těšíš. Málem jsem taky přešla na bilingvní, ale v poslední chvíli jsem si to ještě rozmyslela... Určitě to pro tebe bude bezva! Slovní zásobu budeš mít obrovskou, závidím ti, že se ti pak budou knížky číst tak lehce! :D Taky se sebou budu muset něco udělat.

    I když jdeš až v úterý, hodně štěstí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Francie a Anglie :3 Kéž bych se tam mohla vrátit.
    -CrazyJull

    OdpovedaťOdstrániť
  15. taky vždycky začnu sledovat nejvíc seriálů novych pres léto. :D tyjo seš fakt malá XD ja mam 158cm taky nic moc :D no docela se shodnem az na toho Biebra, jeho hudba mi nevadí ale neni to dobrej clovek.

    OdpovedaťOdstrániť